Rebranding en webdesign voor ATA International

Maak kennis met ATA International, dé ideale partner en pionier in afval valorisatie. Ze bieden end-to-end solutions en bouwen mee aan een betere toekomst met behoud van onze natuurlijke hulpbronnen. 

De uitdaging

ATA International was op zoek naar een sterke partner voor de ontwikkeling van hun nieuwe website én branding. Door de sterke groei was ATA toe aan een nieuwe uitstraling die de verdere expansie optimaal ondersteunt.

Het resultaat

We realiseerden een totaalverhaal met het oog op de toekomst. Een eigentijdse branding en moderne website met internationaal karakter. Ze weerspiegelen perfect waar ATA International voor staat en zet het bedrijf nu ook digitaal sterk op de kaart. 


Logo en huisstijl met internationale uitstraling

Bij een branding vertrekken we steeds vanuit de kernwaarden van het bedrijf en de werknemers. Een cruciaal gegeven om de stijl & tone-of-voice consistent doorheen de volledige communicatie blijvend uit te dragen. Het nieuwe logo van ATA weerspiegelt de circulaire economie en de onderlinge samenwerking van 3 divisies. De branding werd naadloos doorgetrokken in zowel de online als offline communicatie waarvoor we als totaalpartner konden optreden. Efficiënt & doeltreffend.


Future-proof website die de troeven van ATA mooi uitspeelt

We zetten bij Thinline hoog in op een hoge gebruiksvriendelijkheid in een grafische sterk kader. Het cms, Creem, zorgt ervoor dat de klant achter de schermen zelf alles kan aanpassen met de nodige creatieve vrijheid. Geen vaste elementen waardoor je als klant geen kant meer op kan, maar een flexibel systeem dat meegroeit met je bedrijf en het verhaal kan brengen hoe jij het wil.

Dankzij een doordachte SEO strategie is de website vlot vindbaar. Want zeg nu zelf, wat ben je met een website zonder bezoekers?

Wij staan alvast te popelen voor een volgende uitdaging!

Contacteer ons

Ook goesting om samen te werken?

Maak een afspraak