Discovery to Innovation in Animal Health (DIAH) laat bedrijven en onderzoekers interactief kennismaken met innovaties in de dierengezondheid. Een kennis- en netwerk event met focus op gezamenlijke ontwikkeling en R&D-samenwerking tussen de industrie en de academische wereld.
Diah Conference kon reeds voor de officiële aankondiging rekenen op een grote internationale interesse en besloot een niveau hoger te schakelen. Op korte tijd het event internationaal promoten en een professionele weergave van het programma en de vele sprekers & partners voorzien.
We schakelde snel en realiseerde een website op maat van het event waarbij alles tot in de puntjes uitgedacht is. Een dynamisch programma, sprekers, sponsors, registratie info, ... zonder compromissen binnen de huisstijl van het event.
Een duidelijk programma overzicht is cruciaal bij een event-website. We stelden de user experience en user interface mooi op elkaar af zodat de bezoeker alle informatie in één oogopslag te zien krijgt. Sprekers kunnen gekoppeld worden aan programma items, waardoor het op de detailpagina meteen visueel duidelijk is wie de workshop geeft. Met verschillende event-types op diverse locaties mocht ook de praktische info niet ontbreken per sessie.
Sponsors vormen een cruciale partner in de ondersteuning van een event en kunnen intekenen op diverse sponsorpakketten. We ontwikkelden een sponsor module met gradaties zodat de organisator de sponsors de juiste visibiliteit kan geven i.f.v. hun bijdrage aan het event en zelf de touwtjes in handen heeft om deze indeling te bepalen.
Diah Conference is een event waar verschillende partijen aan meewerken die op diverse niveaus en op verschillende tijdstippen instappen. Samenwerking is key in zo'n organisatie! Het contentmanagementsysteem (CMS) Creem zorgt dat iedereen zijn eigen account heeft en de klant zelf ongelimiteerd gebruikers kan toevoegen. Op deze manier kan de klant snel schakelen én behouden ze intern alle controle.