Rebranding & digitale strategie voor Fourbases

Fourbases (in het verleden bekend als the iC Group) is een all-round sales agent van zelfklevende Viscom-producten via een uitgebreid netwerk van distributeurs in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en India. Langdurige partnerships met Nekoosa, STAHLS' en iSee2 zorgen ervoor dat Fourbases een breed productassortiment kan aanbieden dat voldoet aan de behoeften van een groot internationaal klantenbestand. Om de volgende stap in hun groeitraject te zetten kwamen ze aankloppen bij Thinline om een nieuwe naam, branding & strategie uit te denken.

Uitdaging

Sinds ‘85 groeide The IC Group uit tot internationale speler met een leading position in de EMEA market. Na 35 jaar was het tijd om de strategie & branding onder de loop te nemen en de volgende stap in het groeitraject te nemen.

Het resultaat

The IC Group werd omgedoopt naar Fourbases en kreeg een geheel nieuwe branding. We transformeerden de nieuwe branding naar een UI & UX ontwerp dat vernieuwend uit de hoek komt met interactieve animaties. Een heldere contact-flow en naadloze CRM integratie zijn onmisbaar als aanspreekpunt voor een wereldwijd netwerk van dealers en begeleiding van hun sales traject. Foubases is ready for the future!

Naadloze CRM integratie

De website levert heel wat leads op over verschillende merken en markten heen. Om een goede lead-opvolging te kunnen waarborgen worden alle contacten naadloos doorgestuurd naar het interne CRM systeem. Daar worden leads ingedeeld volgens merk-interesse en land, zodat de juiste sales representative de nodige opvolging kan doen.

Fourbases is door de sterke groei in volle digitale transitie en schakelt op vlak van CRM om van Teamleader naar Hubspot. Wij zorgen voor een duo-integratie, terwijl deze transitie achter de scherm plaatsvindt. Zo kunnen de diverse conversietrajecten stap voor stap omgezet en geïntegreerd worden.

Interacties die het merk versterken

Het eerste contactpunt met Fourbases is de website. Daarom zetten we in op impact en overtuigingskracht. Dit doen we via een ster uitgebouwde branding, duidelijke info en snelle en doeltreffende interacties. Knoppen waar je op wil klikken, animaties op maat, een naadloze mobiele ervaring op de smartphone.  Dit verhoogt niet enkel de klanttevredenheid, maar zet ook de reputatie van Fourbases hoger in de markt.

Cookies, privacy & internationale wetgeving

Fourbases representeert verschillende merken over de hele wereld. Als sales agency staan ze garant om merken hoog in de markt te zetten, een feilloze communicatie te voeren en de data van hun dealer-netwerk met de nodige zorg te beheren. Dit betekent dat we 100% transparant zijn in verband met het gebruik van cookies, privacy richtlijnen en alle gebruikers de mogelijkheid geven om hun voorkeuren & data op elk moment te wijzigen. Als partner zetten we ons in om de voortdurend evoluerende vereisten op te volgen en voor onze klanten te implementeren.

Wij staan alvast te popelen voor een volgende uitdaging!

Contacteer ons

Ook goesting om samen te werken?

Maak een afspraak