Dé referentie op het gebied van high end labels voor labo's of industrie dat is I-Label. Met meer dan 20 jaar Brady ervaring op zak kunnen ze zich echte experten in het vak noemen. I-Label gaat altijd op zoek naar een oplossing, ook als dat een oplossing op maat is.
I-Label wil inspelen op het veranderend consumentengedrag. Ze wilden een webshop opstarten om zo hun klanten nog beter te kunnen bedienen.
Een gebruiksvriendelijke, responsive en tweetalige B2B webshop. We bleven binnen de huisstijl van I-label en gaven de website een professionele uitstraling.
Wanneer een klant bij I-Label over wil gaan tot bestelling moet hij zijn persoonlijke gegevens invullen. Hij kan er dan voor kiezen om vrijblijvend een account aan te maken. Aan dit account zijn voordelen verbonden, zoals een persoonlijke omgeving en prijs-kortingen. In de toekomst moet hij wanneer hij aangemeld is en tot een aankoop wil overgaan zijn gegevens niet meer handmatig invoeren. Je eigen bestelgeschiedenis die kan je ook eenvoudig raadplegen. Zo maken we het klanten veel makkelijker om tot een aankoop over te gaan.
Bovendien bewaren we alle klanten binnen het CMS en heeft I-Label de volledige controle over kortingsregels die op verschillende niveau's toegepast kunnen worden. Wanneer I-Label maar 2 dagen bepaalde kortingen wil geven kunnen ze dit ook instellen via een tijdslimiet. Inspelen op een persoonlijke klanten-ervaring was nog nooit zo gemakkelijk!
I-Label geeft klanten ook de mogelijkheid om een label op maat aan te vragen. We realiseerden dit door een online formulier op te stellen waarbij de bezoeker parameters moet instellen die nodig zijn om de prijs te kunnen berekenen. De klant heeft de mogelijkheid om heel wat informatie mee te sturen, onder meer door een bestand op te laden om zo de aanvraag te verduidelijken. Wat zijn de volgende stappen nadat een klant een formulier verzonden heeft? Deze aanvragen worden allemaal in de database bewaard en via mail verzonden naar de gekozen contactpersoon van I-Label. Zo kan de contactpersoon alle inzendingen manueel opvolgen en heeft hij/zij de mogelijkheid om contact op te nemen voor een persoonlijk prijsvoorstel.
Dé draaischijf van de website dat is het aanbod van producten. Door een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke indeling kunnen bezoekers op verschillende manieren op zoek naar het geschikte product. Filters vormen een belangrijk zoekmechanisme in de webshop. Klanten kunnen hun gewenste parameters ingeven (bv. kleur, samenstelling, breedte, hoogte, merk, ...). Zo kunnen kopers gericht zoeken tussen het ruime aanbod van I-Label.
We zorgden ervoor dat de volledige webshop tweetalig opgebouwd is. Door de slimme opbouw van het achterliggend beheersysteem heeft dit geen complicaties voor de SEO resultaten. Via het CMS kan I-Label alle content eenvoudig tweetalig ingegeven worden met een hoog gebruiksgemak.