In The Yard is een absolute voorloper op vlak van duurzaamheid, flexibel werken en gezondheid. Diverse kantoren, een ruime parking, een toplocatie aan de E40, een binnentuin, sport faciliteiten, een leuke bar & event spaces, you name it, they have it. De ideale office space als je het ons vraagt!
Lead captatie van conceptfase tot afgewerkte co-working place, digitale begeleiding doorheen de verschillende fases van een meerjarig project.
We gingen van start met het opzetten van een doordachte op maat ontwikkelde wachtpagina. Zo win je feedback in, bouw je page-ranking op en maak je potentiële klanten nieuwsgierig naar meer.
Van wachtpagina doorgroeien naar een innovatieve website waarbij we sterk inzetten op duurzaamheid. We ontwikkelden een achterliggend portaal met diverse workspaces (kantoorruimtes, flexplek, ...) zodat elke ruimte mooi gepresenteerd kan worden en leads gericht worden gecapteerd. Een koppeling met Active Campaign en een integratie van Zapfloor om ook alle achterliggende processen feilloos in elkaar te laten lopen.
Zapfloor is een all-in-one workspace management toepassing voor coworking spaces, serviced offices en corporate environments. Dankzij de integratie met Zapfloor kunnen huurders via de website intekenen op de gewenste ruimte en worden achterliggend de nodige administratieve processen en praktisch zaken geautomatiseerd. Steeds een up-to-date overzicht van de beschikbare ruimtes & aanwezige faciliteiten en geen manuele tussenkomst om elke aanvraag te behandelen.
Bij In The Yard koos men Active Campaign als marketing automation tool. Alle beschikbare data wordt gebundeld in één platform die verschillende handelingen automatiseert om sales engagement te stimuleren. Alle formulieren zijn gekoppeld met Creem CMS die instaat voor de eerste processing en de nodige data naar Active Campaign laat doorstromen. Een naadloze integratie die zorgt voor een veelheid aan automatische processen en bovendien zorgt voor een hogere én kwalitatievere instroom.
Van logo naar full branding doorheen de tijd. Samen met de groei van de website kwam ook de branding steeds meer tot stand. Door strategisch doordachte keuzes in zowel de grafische vormgeving als de werking overtuigen we bezoekers om over te gaan tot actie. De complete ervaring van de bezoeker staat centraal, daarom vertrokken we vanuit diverse customer journeys om zo in te spelen op ieders noden met het oog op een maximale conversie.
Een verhaal, dat moet groeien. Bij Thinline houden we van dit soort projecten. Websites/toepassingen die vanuit de kern vertrekken en doorheen de tijd verder uitgroeien tot een complete businesstool. Extra modules in het CMS, een uitbouw to klanten- of medewerkersportaal, uitgebreide zoekfuncties, automatisering, AI integraties, ... the sky is the limit!