Karmel is een uniek erfgoedproject van Istoir. Een belangrijk historisch gebouw in Brugge, dat volledig opgewaardeerd wordt door architecten Jonas Van de Walle (bildt. architecten) en Mieke Goegebuer (B-juxta architecten) tot een vernieuwend woonconcept.
Audience targeting through design. Uitzonderlijk vastgoed zet je niet zomaar in de markt. Dit vroeg om een doordachte totaalaanpak met duidelijke focus op de doelgroep.
Een totaalverhaal dat doorgetrokken is tot in de kleinste details. Niets is aan het toeval overgelaten en alle aanwezige elementen werden kritisch geëvalueerd op hun bijdrage. We nemen toekomstige kopers mee in het unieke verhaal van Karmel. Een interactieve plattegrond brengt het project mooi in beeld zodat potentiële kopers een helder beeld krijgen van het aanbod.
Karmel Brugge behoort tot het UNESCO werelderfgoed en vormt op diverse vlakken een uniek project. De herbestemming van een historisch pand is niet enkel een uitdaging voor elke architect, het richt zich tot een selecte doelgroep die de historische kostbaarheid de juiste waardering geeft. Door het slim gebruik van design-elementen, de juiste keuze in renders en kadrage van beeldmateriaal geven we het project de juiste uitstraling en spelen zo gericht in op het gewenste segment van onze doelgroep.
Een goed afgestemde inbound marketing is cruciaal wanneer de doelgroep een langer aankoopproces doorloopt. In deze niche is het cruciaal om te weten wie je potentiële kopers zijn (Buyer Persona's), wat hun behoeften en wensen zijn, en op welk moment in hun besluitvormingsproces ze zich bevinden. Door deze inzichten te bepalen kunnen we gerichte content en gepersonaliseerde ervaringen bieden die precies aansluiten bij wat klanten zoeken. Dit versterkt niet alleen de betrokkenheid, maar vergroot ook de kans op conversies en langetermijnrelaties.