Wonen op een bijzondere plek, daarvoor moet je in Wondelgem zijn. Je komt er thuis op een plaats met een stevige dosis geschiedenis. De luxestallen die vroeger voor volbloedpaarden waren worden met respect gerenoveerd tot een uniek woonproject waar het heerlijk thuiskomen is.
Het mooie digitale verhaal van Istoir doortrekken in de projectwebsite van Koetshuizen. Potentiële kopers inspireren, laten kennismaken en overtuigen om te kiezen voor een exclusieve woning.
Een website die van a tot z klopt. Potentiële kopers worden meegezogen in het knappe project en krijgen genoeg triggers aangereikt om contact op te nemen en zo meer informatie te ontvangen. De verkoopcijfers spreken voor zich, we zijn dan ook heel fier op deze gerealiseerde website.
Hoe spreek je toekomstige kopers aan? Een goed uitgedachte digitale strategie is onmisbaar, want je wil immers leads binnenhalen. We stimuleren de contactname door onderaan op elke pagina een minimalistisch contactformulier te plaatsen. Geeft dit niet te veel herhaling? Nee, want we werken telkens met een andere relevante call-to-action die mooi in het oog springt. Niet iedereen voelt zicht immers aangesproken op hetzelfde moment of door één specifieke CTA.
Geen toeters en bellen, maar een minimalistische website waarin alle beelden en typografie mooi tot hun recht komen. Opvallen in de massa doen we door de juiste accenten te leggen. We streven naar een totaalbeleving waarin animaties het geheel doen schitteren.
Als trouwe partner zorgen we ervoor dat het digitale verhaal 100% klopt. Communicatief staan we sterk in onze schoenen en dit vertalen we naar een vlotte samenwerking, waarbij iedereen zich goed voelt. We kijken al uit naar de volgende projectwebsite van Istoir.