De LM Zorgshop, dat is de webshop van de Liberale Mutualiteit Oost-Vlaanderen. Hier kunnen leden en niet-leden van de Liberale Mutualiteit het uitgebreid aanbod aan zorgproducten terugvinden. Klanten kunnen zowel in de fysieke winkels terecht als in de webshop. Zo staat LM Zorgshop 24/7 garant voor een zo compleet mogelijk aanbod.
10 jaar geleden ontwikkelden we de webshop van LM Zorgshop als één van de eerste zorgshops door een Mutualiteit in België. Na een succesvol eerste traject en een enorm stijging van de online verkopen werd de tool verder uitgebouwd als een primaire service binnen de Mutualiteit. We gaven de webshop een grondige update op zowel front-end als back-end vlak en zetten onze jarenlange samenwerking verder door.
Een stevige update! We hielden rekening met online design- & UI-trends en leverden een eigentijds design af dat perfect aansluit bij de uitstraling van de Liberale Mutualiteit. Kortingen, favorietenlijstjes, dynamische openingsuren, een persoonlijk shop-account voor de klant, geboorte- & sportbonnen, .. LM Zorgshop schiet sneller dan ooit uit de startblokken!
Bij Thinline ontwikkelen we alles op maat van de klant. Het stopt vaak immers niet bij één opdracht. LM Zorgshop is daar het perfect voorbeeld van. We ontwikkelden in het verleden voor de Liberale Mutualiteit ook al het kassasysteem waar alle zorgshops en kantoren op draaien, het klanten- en stockbeheer, het systeem voor orderpicking, ...
Toen de vraag kwam om de webshop te vernieuwen, moesten we door onze aanpak niet van nul beginnen en konden we verder bouwen op een goede fundering.
We ontwikkelden geen ingewikkelde webshop, maar een gebruiksvriendelijk platform waarbij elke bezoeker intuïtief zijn weg kan vinden. De user interface laat de producten mooi tot hun recht komen en geeft de bezoeker vertrouwen om over te gaan tot een aankoop.
We realiseerden bij LM Zorgshop een vlot beheer van de grote hoeveelheid content dankzij het gebruiksvriendelijk contentmanagementsysteem Creem. Het communicatie team van LM Zorgshop kan in enkele klikken alles updaten en heeft zelf de touwtjes in handen.
Een snellere en slimmere zoekfunctie op basis van data-inzichten uit de voorbije jaren. We integreerden de nieuwste technologieën en zorgden ervoor dat er doordacht doorheen alle producten gezocht kan worden. Bezoekers kunnen nu in 1-2-3 hun gewenste product vinden en gaan sneller over tot aankoop. Is een product uit het gamma verdwenen, dan komt de zoekfunctie met een alternatief!
Leden van LM Oost-Vlaanderen krijgen 15% korting in de webshop wanneer ze hun rijksregisternummer invullen. Als lid ontvang je regelmatig cadeaubonnen bij specifieke gebeurtenissen, deze kan men ook inruilen op de website. Dit is een volledig automatische procedure, doordat alles gekoppeld zit in het platform. We ontwikkelden ook de mogelijkheid tot extra promo's, net zoals de mogelijkheid tot organisatie van speciale acties bv: 'einde reeks'.
Alle bezoekers kunnen op de webshop een account aanmaken. Dit kan tijdens het check-out proces of vooraf via een online registratieformulier. Gebruikers met een account kunnen persoonlijke favorieten opslaan en hun bestellingen/historiek raadplegen.
Zonder een persoonlijk shop-account is het ook mogelijk om favorieten op te slaan. Alleen kunnen we hierbij niet garanderen dat men deze op verschillende toestellen gaat zien. Wil de klant zeker overal zijn favorieten kunnen raadplegen? De stap om toch maar een account aan te maken is zo nog sneller gemaakt.
Als webbureau zetten we hoog in op GDPR en denken we altijd mee om de beste werkwijze te bekomen om de discretie en bescherming van klantengegevens te waarborgen. Een goed draaiende webshop en organisatie betekent heel wat data die in goede en vooral veilige banen moeten geleid worden. We zetten daarbij in op een transparante consent en duidelijke privacy-richtlijnen, stevige paswoord beveiligingen en tal van logging zodat beheerders vlot verdachte acties kunnen ontdekken. Via automatische detecties voert het platform continu controles uit om ervoor te zorgen dat klanten met een gerust hart online kunnen shoppen.
De aanwezigheid van fysieke winkels verhoogt de conversie op een webshop. Daarom informeren we klanten zo goed mogelijk over de bereikbaarheid van alle winkels en kantoren. Door in te zetten op dynamische openingsuren, die automatisch rekening houden met sluitingsdagen en zo steeds de actuele opening weergeeft zorgt dat klanten nooit voor gesloten deur staan. De klant kan in één oogopslag zien welke winkels/kantoren geopend zijn en de juiste keuze maken om zijn bezoek in te plannen.