Woningen, die zijn bij Unicas even uniek als het DNA van de bouwheer. Het Unicas verhaal, waarin vakmanschap en kwaliteit centraal staat vertaalden we in een online beleving waarin ze al hun sterke troeven uitspelen.
De site van Unicas herdenken en het bedrijf zo digitaal sterk op de kaart plaatsen. Het aanbod stroomlijnen en zo in één blik duidelijk maken wat ze nu net allemaal doen.
Keep it simple! Unicas heeft heel wat bouw opties, maar de klant zag soms door de bomen het bos niet meer. Door onze optimale UX strategie kan de klant nu vlot navigeren. De illustraties bij het stappenplan zorgen voor een extra persoonlijke touch. 100% tevredenheid van de klant, daar gingen we voor!
Woonprojecten zijn de kern van Unicas, dus plaatsten we deze centraal op de site. Met een duidelijk onderscheid tussen woningen, appartementen en bouwen op uw grond. Naar een woning kijken doe je niet op één manier. We bieden de klant meerdere tools aan om op zoek te gaan naar zijn perfecte woning. Zo haken klanten ook minder snel af. Een woning zoeken doe je via de search balk, via de kaart of je gebruikt de projectfiches.
Door een zorgvuldig uitgedacht strategie realiseerden we een sterk verhoogde lead-score, inzetten op online innovatie werpt dus zeker zijn vruchten af.
Via verschillende goed uitgedachte call-to-actions sturen we aan om contact op te nemen met Unicas. Door gebruikt te maken van kwalitatieve portretten van de sales laten we de boodschap er helemaal uitspringen. Zo zorgden we voor tot 4x meer contactnames in vergelijking met de oude site. Meten is weten, een resultaat waar we trots op zijn!