De Gentse start-up Yogalive kwam al bij ons aankloppen toen ze nog een andere naam en een ander concept hadden. Een start-up is all about trial and error. Wij zorgden ervoor dat ze hun project overtuigend konden pitchen bij The Birdhouse, Start-it@KBC & VLAIO en dat ze het haalde in een strijd met 428 kandidaten.
Een internationaal platform vormgeven voor live yogalessen die je vanuit je woonkamer kan volgen. Alle drempels wegnemen om mensen zo eenvoudig mogelijk van yoga te laten proeven.
Een marketplace website met een frisse uitstraling én een heldere flow die perfect werd afgestemd op de verschillende doelgroepen. Strategisch trokken we Yogalive naar een hoger niveau door alle user-experiences uit te denken en de best mogelijk oplossing aan te reiken door verschillende brainstormsessies.
Bij het pitchen van een project aan mogelijke investeerders is het cruciaal om in te zetten op een goed uitgewerkt interactief prototype. Zo versterk je de geloofwaardigheid en heeft iedereen meteen een duidelijk idee van waar je naartoe wil. Yogalive geloofde 100% in onze visie en strategie. Dit resulteerde in een overtuigende pitch bij The Bridhouse, Start-it@KBC & VLAIO.
Een start-up is all about aiming big! Zo richten ze niet enkel hun focus op België, maar hebben ze ook teachers vanuit het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Een heldere uitgedachte onboarding strategie zorgt ervoor dat potentiële yogis na hun free trial de weg vinden naar het betalende platform.
We werkten samen met het internationale backend-development team van Yogalive en leverden een heel concrete slice af waar alles pixelperfect zat. Zo kon er telkens snel geschakeld worden en stonden we ze bij met technische knowhow waar nodig. Na de lancering gaven we ook advies met het oog op verbetering voor de toekomst.